Happy Chinese New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tessa Iris - WaarBenJij.nu Happy Chinese New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tessa Iris - WaarBenJij.nu

Happy Chinese New Year!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 Februari 2011 | Australië, Sydney

Hi there and HAPPY CHINESE NEW YEAR!

Misschien een beetje een late update, maar we wilden toch wel graag even een paar foto's hiervan uploaden. Toen we nog in Sydney waren hebben we de optocht gezien van het Chinese nieuwe jaar. Erg gaaf. We moesten best wel lang wachten want we wilden natuurlijk wel vooraan staan. We hebben wat voorbereidingen gezien en terwijl die bezig waren, waren er een paar acrobaten die ons moesten vermaken. Heel leuk allemaal, ze deden ongelooflijke trucs zoals achteruitsalto uit stilstand, echt cool! Op een gegeven moment gingen ze over elkaar heen springen (zie foto's).

Het was volgens mij al bijna half 8, wanneer de optocht eindelijk begon. Er waren een paar hele coole aboriginals, met didjeridoo en al! Haha, heel grappig om te zien. Er waren ook allerlei belangrijke mensen aanwezig, maar we hadden er nog nooit van gehoord!

Het jaar 2011 is het jaar van het konijn. Overal in Sydney hingen vlaggen met konijnen erop, we hadden de link pas gelegd toen de optocht begon! Er zijn heel veel verschillende dieren voorbij gekomen, prachtige kostuums en nog veel meer.

Just check out the pictures! (Sommigen zijn wel een beetje bewogen....)

XOXO Iris

• 17 Februari 2011 - 07:56

XxL.:

Hallo Iris,

Beetje bewogen? Hoe komt dat? Beetje aangestoten of beetje aangeschoten?

XxL.

• 17 Februari 2011 - 08:18

Lisa:

Hee heee
    Wat een mooie foto's!!!
    Xxxx

• 18 Februari 2011 - 01:14

Tessa En Iris:

Haha, papa! Heel leuk... Nee natuurlijk bewoog die parade!! Dus vandaar zijn ze bewogen.

Ik waz hardstikku nugterr...

XOXO Iris

• 26 Februari 2011 - 23:37

Rosalie:

Dat zag er echt mooi uit, jaloers!!ha ha

Verslag uit: Australië, Sydney

Paradise