Sydney Toronga Zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tessa Iris - WaarBenJij.nu Sydney Toronga Zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tessa Iris - WaarBenJij.nu

Sydney Toronga Zoo

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Tessa

08 Februari 2011 | Australië, Sydney

Hey Sheila's and Blokes!

Vandaag zijn we naar de Sydney Zoo geweest! Echt zo gaaf, ze hebben er dieren van over de hele wereld, maar vooral veel dieren die ze op dit continent hebben.

Het was een warme en plakkerige dag, maar gelukkig hadden we genoeg drinken bij ons. Ook wat broodjes die we aten met aardbeienjam en Nutella. Erg lekker.

De eerste dieren die we hebben gezien waren de koala's. WAT EEN SCHATJES (zie foto's)! Het was een klein hok met zeven bomen die in totaal vier koala's moesten huisvesten. Ze zagen er echt happy uit, gewoon chill en mellow.

Er was een hele vieze Komodo Veraan die eigenlijk alleen maar lag te liggen en braden in de zon. Heel veel spinnen, kikkers, hagedissen, schildpadden en andere vieze slijmerige, kriebelige beestjes. Die waren niet zo boeiend!

Hele lieve giraffen, die een erg leuk uitzicht kunnen zien met hun lange nekken (zie foto's). Daarna kwamen we in een gedeelte met allerlei waterdieren en hebben we een show gezien met zeeleeuwen, echt veel te cool. Op een van de foto's duikt zo'n beest echt van 3 a 4 meter het water in! VET COOL!

Ik heb ook nog een vogeltje op de foto gezet die niet in de dierentuin thuishoort, maar die ik zelf wel erg goed gemaakt vind... (a).

Jammer genoeg waren de meeste dieren aan het slapen, dus heb ik niet echt actiefoto's kunnen maken, maar bij de foto's zijn wel wat lieve lieverdjes die lekker liggen te chillen.

We vonden het heel leuk om de dieren te zien, maar waarschijnlijk gaan we ook nog wel naar het welbekende Austraia Zoo (die ene van Steve Irwin). Daar hebben we ook hele goede verhalen over gehoord.

We gaan snel naar het surfkamp, dus stay tuned!

XOXO Iris

• 17 Februari 2011 - 16:09

VET COOL!

• 28 Februari 2011 - 21:41

Rosali:

Respect voor die zwaar chillende koala!!
    Tot maaaaaails! :) xxx

Verslag uit: Australië, Sydney